Ϡ₡Ϡ₡°¨Ξابو تريكة الفنانΞ¨°Ϡ₡Ϡ₡
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حد يقولى ابدأ منين

كاتب الموضوعرسالة
black lion
المشرف العام
المشرف العام
black lion

حد يقولى ابدأ منين Empty
مُساهمةموضوع: حد يقولى ابدأ منين   حد يقولى ابدأ منين Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2008 10:35 am

ابدا منين والكلام غايب ...والحرف فوق طرف اللسان ذايب
ادبا منين ولا منين مش عارف
بصراحه مطلقه كنت لواحدى كالعاده قاعد لواحدى مستكنيص وعامل دماغ قلتاجيب ورقة وقلم واكتب الى بيحصل فى موقع شبيك لبيك..
اول مره دخلت فيها قلت سين1 لقيت الكل رد عليا سين اتنين واستنى ساعه اتنين تلاته ان واحد يقولى نتعرف ابدا..انا كان قلبى بيتقطع وجسمى يقشعر لما الاقى الروم كله دايخ ورا واحده ونازلين كلمه واحده ممكن نتعرف يا غاليه والى يقولها يا ارق واحده فى الدنيا ال يعنى كان شفها ولا يعنى عارفها
قلت يمكن النك نيم مش عاجبهم ولا حاجه غيرته ودخلت تانى نفس الحكايه ..قلت لا بقى روم لواحدى وفضلت اعيط والناس تقولى مالك يابنى وانا اعيط والمراقب يهقولى ياض خلاص هعملك برود كاست وانا اعيط يابنى هتعرف عليك انا وانا اعيط وااستاذ احمد ضياء قالى خلاص متزعلشى هعملك مساكن شعبيه وانا اعيط ..سيبك انت ونفض لنفسك يا بروف
مهو بجد مش عارف فى ايه انا حاسس انى عليا حظر التجوال او ممنوع الاتقراب او التصوير ؟!!
حتى الى دخلوا عليا وانا لواحدى لحد قالى لا سين واحد ولا سين اتنين طبعا انا عارف ليه لانى مش بنت ههههههههههه رغم ان معرفه الرجال كنوز يا عمونا بس لو جات الـ...اغور انا !؟
خرجت ودخلت باسم بنت قلت يمكن الشباب هنا مراهق شويه ...يلهووووووووووووووووووى no comment
الجهاز عمل ريستارت من كتر ما الشاشه اصفرت ...
لقيت حاجه غريبه اوى ..ترحيب عـ العام ولا اكنى عمرو دياب شباب روش ع الخاص والى بلبانه ع العام والى دخال بيستظرف من المراقبين بالبرود كاست ؟؟! من الاخر المراقب عاوز يتعرف اهو واحده جديده وكده يلحقها قبل غيره *9
بينى وبينك انا كنت واكله الشات وداخله باسم يحل من على حبل المشنقه ..
استنى انت رايح فين اكملك ..
تلاقى ادب ايه واخلاق ايه ورومانسيه ايه ...والى يدخل يحسسنى انه عمر الشريف *9
وتلاقى هوه الى بيطلب المساعده واحد داخل خاص يقولك اعملك الاختصارات اصل انا كنت عامل ع العام اى مش عرفها ..سبحانه مغير الاحوال *13
ولما كنت داخل عادى باسم ولد يعنى افضل اقول مراقل ولا حد بيعبرك واول ما بيدخل ليك خاص بعد ما يتنبح صوتك كلمتين وبرب..سورى اصل الباشا مسطح *9
اتحداك..لو كانت استدفك من شبيك دى 3حاجت هتقولى جبتهم منين هقولك مش شغولك ومتلونشى بدل ما اظرفك خمسين قلم على غفله *9..!
رقم واحد ازاى يدخل بنيك نيم رومانسى علشان الـ.. ازاى يدخل يستظرف علشان الـ.. ازاى..ازاى ؟؟ الى اخره .
ييا عمونا انا معاك كل واحد فينا له ميل للجنس الاخر سواء ولد او بنت والا يبقى انسان مش طيبعى ولااا.. ايه معايا ..اه تمام كمل يا بروف
ده الى حصل معايا فى الكتابى جابولى دوالى فى افكار املخ وعطلاته الخلفيه *9 + تلبوك ميعوى لمده 16 دقيقه وخمس دقائق بالاضافه الى حمونين فى صابع رجلى الصوغنن *8
انا عارف الشباب كرهونى نصطاد البنات شويه تلاقى البنت داخله باسم ملكه جمال الشات ..اجمل بنت فى مصر ..يا ع الجمال وتلاقى شكلها يقطع الخميره من البيت ما علينا الغريب الى شفته منهم انك تتعرف عليها عام عادى خالث تيجى تقولها ممكن برايفت تقولك لا..
وتقول الخاص مرفوع يا فلان وتسيطك ع العام عاوزه تعرف الشات ان عليها اقبلال ...الهم لا حسد ؟!؟!
ايه يا بنت الايه على راى طامر حصنى سورى تامر حثنى يووووه تامر حسنى .
اسمع بقى الافيه ده خرجت طبعا روحت عامل مج حلبه حصى يظبط المخ وداخل باسم ملهوش حل ومع شخصيه من الاخر احترام ايه وادب ايه تخيل كلمت الىك انت بتقول الخاص مرفوع خاص ههههههههه والله وهيا طلعت طلعت بحركه نص كم كمان ...؟؟!! ان كيدهن عظيم
ياااااااااااااه مكر .. بعنى لا شباب ولا بناب العوض على الله *9...خرجت قدعت على رصيف روم عذب الكلام النظر كان بره ظريف وتكتبت ورقة ع الباب تقول ممنوع دخول اى مسطول لو الكلام ده مش معقول ..معلش.. بروف المسئوليعنى رميت نفسى فى روم ودخلت الصوتى اجربه كده ياااااااااااه
نص مشاكله على الى بيخطف المايك استغمايه يعنى او بيس بيس نو *9 ..
ومفيش داعى اتكلم ع الصوتى لان الموضوع طول اوى ووركب الناقه وشرخ *9
.... كلمه من القلب اتمنى تقراها ..اذنك تسمعها..تدخل القلب..!
ما تتيجى ندخل تعرف فى سطر واحد الاسم السن البلد وبس مش كليتك ايميلك والحوارات دى ..
وتدخل شاب محترم فعلا عاوز يتعرف يقضى وقت فراغ فى شىء مهم هادف فى مسابقه اذا كانت سرعه الكتابه اهو بتتعلم تكتب بسرعه او مسابقه دينيه اسال ثقافيه اى حاجه المهم نستفيد..
واوه المسابقات هتخليج تقرا برده اسال علشان تجاوب بدل التفاهه دى .. رغم ان الشات كله بيجرى على حبيب قلبى جوجل ..
انا والله قلت ممكن اطرح موضوع تلاقى عالم خنيقه تقولك لا اجمع ويفضلوا يتريقوا شباب فرافير ع الصبح ..
سورى انى طولت عليكم وانا عارف انكم لبط وهتفهموا كلامى من بين السطور ليا بس رجاء عندكم
يارب الى يرد .. يرد رد رجاله مش رد رسم عليا وشغل عالم ..بلاش اقول
وتصبحوا على خير وسورى على الاطاله ..وسورى على اى غلطه فى الاكتابه لانى اول مره اشترك فى منتدى واول مره اكتب موضوع والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
امضاء ..علمتنا الايام ان لكل شىء فى الحياه له ثمن ولكن الفارق الوحيد ان ثمن الحب ..حب

حد يقولى ابدأ منين
صفحة 1 من اصل 1